YOYOYOYO BABY POP!

Tjenare
Några dagar sen jag skrev vaaaaaa?
Okej vad har hänt?

På Lillens födelsedag (Fredags) börjades det med lunch på Bakfickan; Club sandwich. Fy FAN vad god den var, dog lite.
Sen chillade vi lite hemma hos honom, sen bar det iväg till Mosaik och äta middag. Även det mycket gott. Speciellt aiolin! Sen stack jag och Lillen på bio och såg Scream 4. Den var inte jättebra, men kul ändå.

Sen på Lördageeen var det påskmiddag här hemma, inget speciellt direkt.

I Söndags var jag och Lillen på naturhistoriska museumet. Det var kul! Sen spelade vi Seen it (eller vad fan det heter), och sen blev det middag på JPs :D

Idag har inte hänt mycket.. Har varit ute med katterna och solat, det är väl det som har hänt..

Har inte heller tränat på två dagar och ätit en massa godis vilket har resulterat i att magen har svällt fyra cm sen förra veckan. Kul liv! Ska ner och träna satan sen när jag har smält middagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0