Dröm

Jag önskar verkligen att jag var annorlunda som person.
För om det är en sak jag verkligen hade velat göra i mitt liv så är det att flytta till London.
Men det är för många saker som är jobbiga med det så det känns helt omöjligt för mig.
Önskar att jag var en som inte tänkte på alla dessa jobbiga saker utan bara gjorde det.
Det är faktiskt den enda riktiga drömmen jag har. Har aldig varit på ett ställe som har gjort mig då glad som Hyde Park. Att se dom som går en promenad med sina hundar eller dom som joggar en runda i parken. Det är bara helt underbart.. Och sen så har dom ju Marks and Spencer också såklart..




Kommentarer
Postat av: Lina

Aaaw vi får göra det till en tradition att åka minst en gång per år :(

2011-04-12 @ 09:43:34
URL: http://coolingbloggen.cool

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0