Graduation Goggles

Har en hel jävla del funderingar, men dom håller jag för mig själv.

Igår lekte jag med mamma och Suffe. Vi var bland annat på Paletten, sen hämtade vi Perro hos vetrinären.
Han har blivit kastrerad nu, men han ser fortfarande ut som en downs syndrom-katt FNIZZ. Nä han är rätt söt.
Var rädd att jag hade fått UVI, men det verkar vara falskt alarm, men måste ändå kisas typ varannan timme... Inte kul, men det går väl över. Vet inte om det var det jag vaknade av klockan fyra i natt eller om det var för att jag hade en katt i huvudet?

Idag kommer Suffe hit och myser på dagen, sen ikväll är det ladies night! Har laddat ner en film som heter "9". Tim Burton som var producent. Myselimys!
Ja sen är det väl inget mer planerat.. Ska nog ut och sola snart faktiskt!
Pusshaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0