Grattis Lillebror! <3

Idag fyller Lillebror 20! Grattis till honom :)
Jävligt fin dag att fylla 20 på kan man ju säga. Riktigt varmt idag med.
Hade riktigt jävla ont i magen igår, vet inte vad jag ska ta mig till. Men mamma tröstade mig med att det nog inte är något farligt utan det bara är nåt som går i familjen. Vilket kanske inte heller var till någon större tröst eftersom då kommer jag aldrig bli av med det utan jag får bara vänja mig helt enkelt..

I vilket fall som helst så har jag inte ont än så länge, är däremot lite snuvig?! Låtsas att det är pollen och går ner och tränar ändå. Sen får det allt bli lite solning känner jag. Jag är så jääääävla blek. Palla det liksom. Sen får vi väl se vad som händer.. Måste städa lite här och så.

Och just det, en viktig sak. Jag och Lillen målade ju äntligen om våra xboxkontroller!
Har tyvärr ingen bild på Lillens men såhär blev min


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0