Hej som fan

Shit vad längesen jag skrev här..
I alla fall. Har chillat och ätit frukost idag. Nu är det dags att städa lite, sen ner och träna.
Får se hur det går, har fruktansvärd träningsvärk efter pushupsen.. Mina armar är så himla svaga!
Sen ska jag sminka mig och ikväll ska jag leka med Lillebror!

På Söndag ska Lina ha födelsedagsbrunch med temat Teparty från Alice i underlandet. Självklart ska jag vara Den röda drottningen, jag är alldeles för förutsägbar tror jag :( Men det kommer bli kul!

Är inte helt säker på den blåa ögonskuggan alltså.. Och det kommer ta en jävla tid att få snyggt med eyebrow plastic och ögonbrynen på samma höjd. Funderar på att göra en lite snyggare blå sminkning istället kanske och mina riktiga ögonbryn. Vi får se vad jag känner att jag har tid till på Söndagmorgon.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas allt är bra med dig :)

2011-04-06 @ 12:33:07
URL: http://emeliesaraelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0