Helt okej

gick träningen idag! Klarade tyvärr bara en halvtimme (skyller på att jag bara sovit tre och en halv timme i natt).
Men en halvtimmes träning om dagen är faktiskt inte fy och skam. Det är ju trots allt den dubbla tiden av vad jag började med. Men hoppas jag kan dubbla denna tiden till slutet av nästa vecka! :) Största delen av tiden tillbringar jag ändå på träningscykeln, skulle vilja orka mer styrketräning men det tar väl längre tid att öva upp, speciellt om man är så svag som jag är.. idag gjorde jag 20 reptitioner x3 på allt utom situps där jag kör 50x3. Nästa vecka får det fan i mig bli 30x MINST 3 och 100 situps x minst 3 och en halvtimme på cykeln. Får inte längre träningsvärk av pushupsen, vilket jag tycker är lite tråkigt, men har svårt att göra fler för höger armbåge låser sig :S Vet inte riktigt vad jag ska göra åt det så om någon vet, berätta gärna!

Nu när jag satt här och skrev så ivrigt kom jag på att denna bloggen ska handla om smink inte amatörträning, så ska fan ta mig fixa en tutorial på nån sminkning efter jag har duschat. Ska vi köra 50-tal idag då? Det tycker jag vi kör på.
Hörs snart! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0