I really don't like your skinny jeans, so take them off for me

Men hur dålig kan man vara?! Har slarvat som fan de senaste dagarna. Har inte tränat och ätit sketamycket godis.
Nu får jag fan i mig skärpa mig. Vaknar till och med 7, halv 8 varje dag, hur svårt kan det vara att hitta tid att träna..
Nåväl, ska försöka börja om igen.

Idag är det Fredag! Inte mycket inplanerat och är fortfarande arbetslös.. Men har ändå en riktig Fredagskänsla. Så har man inte känt på vääääldigt länge. Alla dagar är liksom likadana nu för tiden :( Ska försöka göra så mycket jag kan av denna dagen.

Nu får jag väll gå upp och äta frukost, vet inte hur kallt det är ute men det blir kanske lite solning sen och defenitivt träning....

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0