Life's candy and the sun's a ball of butter

Godmorgon!

Vilket jävla tråkigt väder idag :/ Var är solen?
Trodde det var vår nu ju.

Gårdagen:
Började med att jag och Lina satt och gjorde påskägg i ca fem timmar eller mer.. Lina gjorde "typ" tre och jag gjorde ett. Vet inte hur många gånger jag gjorde om saker för jag tyckte det blev fult. Det är fortfarande inte jättefint men gav typ upp i slutet. SEN körde vi ner till affären och köpte lite chips, dippa och gott och blandat. Gick hem och lämnade det, sen ut på en liten powerwalk. (Det blev gårdagens träning plus situps, får inte missa situps!!!) Seeeeen kom Robban och så tittade vi på The Rocky Horror Picture Show. En VÄLDIGT konstig film, men den var väl okej!

Idag:
Ska ner och träna nu hade jag tänkt, och sen äta frulle.
Efter det blir det att göra sig i ordning och in till stan för att träffa Lillebror!
Vi ska väl fika och jag hoppas på att jag tar hål i öronen idag! Efter det vet jag inte riktigt vad som händer, det får vi se! :)


Bilden gjorde jag i tvåan till ett grafarbete. Det är jag och Lillebror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0