Mocha

Hajhaj.
Sitter här och dricker min mocha, äntligen!! Vi har precis fått hem ett nytt paket! Mams.
Jaja, när jagh ar chillat klart med den får jag väl ta tag och städa lite här i huset.
Det kommer ju gäster på Söndag så det kan inte se ut hur som helst.
Sen blir det ner och träna och lite lunch efter det!

Kan ju säga att jag mår oerhört bra av den här träningen.
Inget fett har försvunnit än från magen men jag har minskat hela 10cm i midjemått på två veckor, bara för att magen inte är lika uppsvullen längre! Det är sjukt, men väldigt mycket skönare att se sig i spegeln utan att det ser ut som man har en bulle i ugnen :( Så nu kämpar vi för att bli av med lite fett med. Har inte mätt resten av kroppen sen i Måndags så vet inte om det är någon skillnad där, men förmodligen inte. Vi får se på måndag helt enkelt! Igår kände jag att om jag bara hade haft en flaska vatten med mig hade jag säkert klarat ett dubbelt så långt träningspass. Ska därför ta med mig en flaska ner och se om jag kan klara det idag! Hade känts sjukt nice i alla fall.

Jaaa vad har mer hänt? Ja har funderat på sminkningen till på lördag. Har NÄSTAN bestämt mig för att skita i ögonbrynen och den blåa ögonskuggan, har en känsla av att min make up kommer vara ganska extrem jämfört med dom andras annars.. Om jag hittar ett par snygga fransar att ha under ögonen så skiter jag i det helt enkelt.

Oj vilket långt inlägg det blev så här på morgonkvisten. Jaja nu får jag dricka upp min mocha innan den blir kall.
Vi hörskanske sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0