Morgondagen

Halloj!

Idag har jag varit hos frisören! Har inget hår kvar :( Tacka vet jag löshår.
Men det blir nog itne att jag färgar håret på ett bra jävla tag nu.
Vill ändå bli mörkhårig efter sommaren så kan nog vänta tills dess.
Sen träffade jag i alla fall Lillen, och såg Flickan med pärlörgäne. Skitbra var den tyckte jag!
Och nu på kvällen var jag nere och tränade, gick hur bra som helst!!

Imorgon får jag börja med att träna på morgonen så jag inte behöver göra det på kvällen.
Funderar på att göra pannkakor till frukost, nomnom.
Sen kommer Lillen efter att han har slutat så får fixa lite lunch tills dess!
Det är väl allt som är planerat än sålänge. Tror iofs inte det kommer hända mycket mer än så imorgon.
Kanske att jag gör någon rolig sminkning, vem vet.

Puss å gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0