I don't know nothing 'bout that. In fact, I don't know nothing at all

God morgon!
Här sitter jag i sängen och väntar på att Lina ska vara klar i badrummet så jag kan gå och duscha.
Hon bleker håret. Klockan är snart nio så jag har ca 3 timmar på mig att göra mig i ordning, det borde väl räcka ;)
Vi ska faktiskt till Ystads djurpark idag! Jojo minsann. Jag, Lina, Robban och Lillebror! Jippiiii :D Vädret hade kunnat vara bättre men det kanske inte finns lika många störiga ungar då! :D (man kan kanske inte klaga på att det finns ungar på en djurpark, men ändå..) Hoppas att djuren är framme i alla fall :D
Nu kom Lina in i rummet. Hon hade lila hår.. Anywhoooo
Nu är hon nog snart klar så jag får avrunda här
Pusspuss hörs någon annan dag :D Förmodligen imorgon <3
P.S Bar in tre pallar pellets i garaget igår. 156 påsar x 16kg. Det är ca 2 och ett halvt ton sammanlagt!
Träningsvärk idag? Bara lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0