Kände dig för längesen, ja, det var säkert längre än sju sorger och åtta bedrövelser sen

Hejjjjjjjjjjj
hur är läget va äru frääääsch?
Klockan är snart två och här har det inte hänt så mycket idag.
Gick på en promenad i morse innan frukosten, förhoppningsvis det som ska bli min dagliga runda.
Ville ju gärna sola idag men solen har gömt sig hela dagen :( Därför har jag bara kollat på 8 simple rules och så har jag faktiskt börjat packa resväskan för på Söndag bär det av till London igen! There's no place like London.
I förrgår sov jag hos Lillen och var där hela dagen igår, det blev mest en massa sovandes.
Nu planerar jag att ta ett mysigt bad och titta på Ciderhusreglerna. Sen har jag sån jäääävla lust att rita så det hade jag också tänkt göra :D Ska röja lite vid sminkbordet så jag kan sitta där och rita. Vad som händer sen får vi väl se!
I morgon ska jag baka brownies till mammas jobb, hoppas dom blir goda!!
Är väldigt, väldigt sötsugen. också lite sugen på fruktsallad. I London ska vi äta massa frukt och munkar :D Längtilängti!
När vi kommer hem från London på Torsdag nästa vecka så är det ju Midsommar dagen efter! Bästa helgdagen efter julafton! :D Tyvärr så ska Lillen jobba så det blir mindre kul :( Menmen. Nu får det räcka för idag!! HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
Midsommar förra året. Älskar denna bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0