micket ruligt

God kväll
Här ligger jag i sängen och klockan är bara halv elva.
"Varför ska hon sova så tidigt?" tänker ni då.
JO Nu är det så här att imorgon kommer bli en låååååång dag.
Får sticka till Willy's på morgonen för att köpa litta gubbgubbar gör jag ska göra jordgubbspaj!
Sen blir det att faktiskt göra jordgubbspajen.
När det när klar så får jag se till att göra mig lite snygg inför kvällen (så gott det går med denna gigantiska finne som lever ett eget liv på min kind). Och sen får jag sticka och hämta Andreas så vi kan åka och hämta hans fina bil på andra sidan av Skåne! Okej kanske inte riktigt så långt borta..
Sen ska vi lämna den fina bilen hos hans kompis och sen ska vi him! När jag har kommit him blir det väl att piffa upp sig efter denna långa bilresa. Sen får man väl sätta igång med maten!
Penne-pasta med oxfilé och grädde blir det! Fast istället blir det rostas för dom hade ingen oxfilé men det blir nog lika gott för det. Nån gång under den här tiden kommer nog Sofie dyka upp också.
Sen ska vi käka och sen så blir det en liten drinkkväll med Mojitos och lite chips och godis kanske!

Så ja, där har ni svaret på er fråga..

Sen har jag ju också glömt berätta att jag faktiskt har fått ett JOBB över sommaren. Varje Fredag- och Lördag-kväll i två månader på en krog i Lund! Ska bli superkul! :D
Vi hörs kanske imorgon om jag har tid! ;) PUSS på er
P.S Är JÄVLIGT sur för att alla radbytningar försvinner när man publicerar inlägg.. wtf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0