Waddup

party people in the house

nä men hej
fy fan vad jag har pulat mat idag. Gjorde hemmagjord tonfiskröra till frukosten så det blev tonfiskröra på rostbröd med tomat och gurka. Till lunch gjorde jag vars två club sandwiches till mig och Lina, överpuligt.
Sen nu har jag käkat en stor tallrik potatisgratäng. Inte lika puligt men gott ändå. Nu är jag proppmätt.
Var med mamma på Svågertorp idag. Hon frågade om jag ville med till K-rauta, jag sa ja.
Vi kom till K-rauta och hittade inget av dom grejerna hon skulle ha så sen åkte vi till Biltema och köpte nån plugg man sätter i avgasröret på motorcyklar så det inte kommer in vatten när man tvättar dom, fast den skulle visst vara till poolen. Trodde vi köpte den till pappas MC.  Och efter deeeet åkte vi till Bauhaus,  i drive thru:n. Det var coolt... Där hittade hon nog allt tror jag som hon inte hittade på K-rauta. Sen åkte vi him och åt. Och nu sitter jag här :D
Poolen är snart helt klar att bada i tror jag. Den ser jävligt inbjudande ut kan jag lova. Ska göra kanonkulan i när den är klar.
Ooooh och om en timme är det säsongsavslutning för Desperate Housewives. Kommer bli spännande känner jag!!
Jag får väl skriva litta mer imorgon
PUSS PUSS
Club sandwiches jao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0