Hoho, jaja

SHIT Vad jag har hunnit med mycket idag och klockan är bara tjugo i ett!!
Gick ner och tränade det första jag gjorde imorse, sen åt jag frukost.
Efter det städade jag litta sen åkte jag och mamma och handlade. Handlade lite mat och gotter på Malmborgs, sen gick vi till ur & penn och jag köpte två par örhängen för alla örhängen kostade 29kr/st!
Efter det gick vi till BR och handlade ett nytt pussel (eller puzzel?) till ikväll!
EFTER DET gick vi till Vacker Tass och handlade 10kg kattmat och sist men inte minst Systemet där vi köpte en hel del vin.

NU ska jag käka lite lunch, och sen ska jag städa lite till innan det är dags att göra sig iordning för kvällens schlagerparty ;)

Pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0