Fit but you know it

GOD MORGON!

Hade tänkt sticka ner och träna alldeles strax men först ska jag berätta lite för er hur det har gått med min träning!
Ja själva träningen har kanske inte riktigt gått som planerat, ville ju träna varje dag men då jag har haft andra saker för mig många av de senaste dagarna så har det inte riktigt blivit så. Men lika glad för det är jag för att man ser ändå skillnad på måttbandet!

Tyvärr så vill inte mina lår och rumpa följa samma spår som min mage, vilket gör mig lite upprörd. Är inte särskilt förtjust i mina lår.. Med kläder på så är det lugnt, men det är ju faktiskt snart dags att plocka fram bikinin (bildligt talat för jag har fortfarande ingen bikini -.-)

Jaja, annars mår jag faktiskt rätt bra idag! Än så länge inget magknip eller någon ångest men ett jobb skulle verkligen inte sitta fel.. Ska försöka hålla mig busy hela dagen så jag inte tänker så mycket. Kan vara dags att rensa bland mina saker igen faktiskt.. Och kanske göra en rolig sminkning!

Nåvääääl! Nu ska jag dra mig ner för att träna! Hörs kanske sen.

PUSS!

P.S Jag är brunhårig igen!!!! :)))

Kommentarer
Postat av: Josef

Du passar mkt bättre i brunt :)

2014-06-03 @ 14:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0